NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA.
NIE WIEM JAKIE DYWANIKI WYBRAĆ, PROSZĘ O POMOC ?
Nasz sklep internetowy posiada bardzo rozbudowaną ofertę oferowanych produktów. Posiadamy w ofercie sporą część rekomendowanych producentów dedykowanych dywaników samochodowych z których sami chętnie korzystamy. Jeżeli potrzebujesz pomocy chętnie udzielimy rekomendacji telefonicznie pod numerem 62 762 47 36 w godzinach pracy, lub mailowo esklep@max-dywanik.pl
Oddajemy do Twojej dyspozycji możliwość przeanalizowania oferowanych produktów w specjalnej zakładce „ O produktach ” w której znajdują się szczegółowe opisy produktów, porównania, testy a także materiały video. Państwa oczekiwania stanowią dla nas największy priorytet, nasza domena obsługi to „Podróżujemy Razem”, zależy nam na najwyższym komforcie każdego pasażera.
JAKIE ZASADY DOSTAW OBOWIĄZUJĄ W WASZEJ FIRMIE?
Produkty zamówione w platformie www.dywanikidosamochodu.pl który stanowi oficjalny sklep internetowy firmy Max-Dywanik, są dostarczane z głównej centrali firmy, mieszczącej się w Biskupicach Ołobocznych, w Polsce, zwykle w ciągu 24h od złożenia zamówienia (szczegółowe informację o czasie realizacji poszczególnych produktów sprawdzisz w zakładce o produktach), za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, Inpost, lub Poczty Polskiej. Paczki są wysyłane w dni robocze od poniedziałku do piątku. Kontakt telefoniczny oraz mailowy prowadzimy przez sześć dni w tygodniu od poniedziałku do soboty. Niedziela w naszej firmie jest ustawowo wolnym dniem od pracy.
Gdy wybierzesz produkty, które chcesz kupić dodaj je do koszyka a następnie wybierz w formularzu formę zapłaty, wpisz dane adresowe pod które mamy zrealizować zamówienie, numer telefonu kontaktowego oraz wybierz formę dokumentu potwierdzającego zakup towaru (paragon lub faktura vat)
Istnieje możliwość wysyłki towaru do innego kraju. Napisz do nas aby skontaktować się z pracownikiem obsługi klienta.
Oszczędzaj na kosztach dostawy na terenie Polski. Klienci, którzy zamówili produkty o wartości równej lub przekraczającej 250.00 zł otrzymają darmową dostawę przesyłki pod wskazany polski adres.
Oferty dostawy obejmują tylko standardową dostawę drogą lądową. Produkty, których obecnie nie ma w magazynie, zostaną wysłane, gdy będą dostępne o czym informujemy z wyprzedzeniem.
Wszystkie zamówienia są dostarczane drogą lądową za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, lub firmy Inpost do paczkomatu. Aby zagwarantować terminową dostawę nieuszkodzonych towarów nasze produkty są starannie zapakowane w wytrzymałe opakowanie tak, aby chronić zakupiony towar przez uszkodzeniem. Bezpieczeństwo, oraz jakość realizacji zamówień stanowi dla nas największy priorytet.
Dla wszystkich zrealizowanych zamówień oferujemy możliwość darmowego zwrotu towaru na terenie Polski. Jeżeli otrzymałeś niezgodny produkt z zamówieniem, towar nie pasuje, lub nie odpowiada Twoim oczekiwaniom, napisz do nas prywatną wiadomość. Nasz dział kontroli jakości obsługi klienta skontaktuje się z Tobą w celu ekspresowego rozwiązania zgłoszenia.
CHCĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE TELEFONICZNIE. JAK TO ZROBIĆ?
Nasi konsultanci chętnie udzielą pomocy. Zadzwoń bezpośrednio pod numer: 62 762 47 36, pracujemy od poniedziałku do piątku w dniach roboczych od godziny 8:00 do 18:00, w soboty od 8:00 do 13:00. Serdecznie zapraszamy do rozmowy!
JAKIE FORMY PŁATNOŚCI OFERUJE PAŃSTWA SKLEP INTERNETOWY?
Wszystkie złożone zamówienia możemy zrealizować z płatnością przy odbiorze inaczej zwaną „Za Pobraniem towaru” lub „Cash on Delivery – COD”. W przypadku płatności COD płacisz całą sumę w momencie dostawy zamówienia. Kurier dostarczający przesyłkę pobierze opłatę za całość zamówienia. Jeśli nie możesz zapłacić pełnej kwoty, zamówienie zostanie wycofane do centralni kurierskiej. Jeśli kierowca lub kurier będzie chciał pobrać kwotę inną niż wymieniona na paragonie/fakturze, przed dokonaniem płatności skontaktuj się z działem obsługi klienta Max-Dywanik.
Drugą opcję stanowi płatność tradycyjnym przelewem bankowym przed wysyłką zamówienia. Przelew możesz wykonać tradycyjną formą wykonując dyspozycję płatności z panelu swojego konta bankowego wpisując w tytule przelewu wygenerowany na pocztę e-mail numer zamówienia, oraz kwotę stanowiącą wartość składanego zamówienia.
Numer konta w walucie polskiej: 61 1090 1160 0000 0001 0658 8515
Dane firmy:
MAX-DYWANIK
Grzegorz Wojciechowski
Biskupice Ołoboczne
Ul. Ostrowska 47
63-460 Nowe Skalmierzyce
Trzecią opcję stanowi ekspresowa płatność payU, którą możesz wykonać bezpośrednio podczas składania zamówienia. W karcie wyboru formy płatności wybierając płatność payU zostaniesz przekierowany do https://www.payu.pl/ gdzie będziesz mieć możliwość dokonania ekspresowej płatności online.
W momencie dostawy zamówienia po przedpłacie kurier nie pobierze dodatkowych opłat przy dostawie zamówienia.
JAKIE ZASADY ZWROTÓW OBOWIĄZUJĄ W FIRMIE MAX-DYWANIK?
W naszej firmie obowiązują darmowe zwroty towarów wysłanych na terenie Polski. W przypadku niezadowolenia, wysyłki błędnego towaru, lub reklamacji złożonego zamówienia, wyślij do nas e-mail na adres: esklep@max-dywanik.pl – nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w celu wyjaśnienia całej sytuacji. W przypadku zwrotu towaru starannie zabezpiecz przesyłkę przed możliwym uszkodzeniem. Do paczki zwrotnej należy dołączyć protokół zwrotu towaru, dowód zakupu (paragon), oraz informację pod jaki rachunek bankowy zwrócić należność zwracanej kwoty. Szczegóły zwrotów / reklamacji zostały ujęte w Regulaminie naszego sklepu internetowego.